<3



Människor som du gör mig glad. Blev jätte glad när jag läste denna kommentar. Man kan skriva hur mycket som helst till mig utan att jag tar åt  mig.  Jag bryr mig inte om folk tycker jag är ful,vacker,värdelös,dum,snäll u name it. Det är kommentarer som denna som jag verkligen bryr mig om och tar åt mig av.

Som svar på din kommentar : Det gäller att ta steget. Vänner, familj m.m. finns alltid kvar så var aldrig för beroende av vänner. Ibland måste man gå sin egen väg. Genom att gå din egen väg så kommer du utvecklas som person. Genom att ta ett  steg brukar ofta leda till ett annat steg. Det steget kan va din trygghet likaså som det kan ge dig nya möjligheter. Om det blir ett snesteg se det som en lärdom. Jag brukar oftast tänka  att när jag blir  gammal vill jag kunna tänka tillbaka på alla äventyr jag gjorde. Att tro på sig själv är nog den viktigaste egenskap man kan ha som människa. Om du tror på dig själv så kan du klara dig i vårt och torrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback