Work

Nu vill ni säkert veta hur det gick. Det gick bra och dom gillade min look men önskade att jag hade haft mer varierande bilder i mitt portfolio. Dom rekomenderade en fotograf som kan ta bilder och agencyn går in och betalar 20 procent av 450 pund. Det är nu jag tycker dom verkar oseriösa. Som tur har jag Tess Montgomery som alltid svarar på mina mejl f när jag behöver hjälp och kloka svar. Hon är svensk och jobbar som modell på heltid sedan 7 år tillbaka. Fick svaret "har aldrig hört om den där agenturen och deras hemsida ser ganska kass ut. Dessutom är 450 pund på tok för mycket för en portfolioplåtning. Gå till någon mer välkänd agentur istället, det här osar amatörer eller lurendrejeri tycker jag." jag litar på Tess och det kändes inte rätt när jag var där. Om en agency gillar en och vill satsa så lägger dom ut pengar för att få ett bra portfolio till att börja med och därefter när man börjar tjäna pengar så betalar man tillbaka pengarna. Jag själv vill inte lägga ut pengar på någon oseriös agency som jag var på . Man måste vara på sin vakt. Många blir lurade i denna bransh så det är bra att ta hjälp av folk som är i denna bransh.Photobucket Pictures, Images and Photos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback