Stannar hemma!

Hej babes. Jag stannar hemma istället för v festival. Min magkänsla säger nej efter hur jag blivit behandlad. Det var menningen att vi skulle samlas kl 16.00 och sedan ta taxi till v festival. Jag var där i tid & då ringer misha och säger att vi ska mötas 18.30 vilket jag inte har fått någon info om. Jag gick till och med hem tidigare från morgonens photo shoot för att vara i tid. Surt. De säger att hennea personliga assistent har ringt mig, smsat mig & mejlat mig. Jag har inte fått något på min mobil?alla andra har ju lyckats komma fram? Jag gillar inte när folk leker med min tid & inte ger mig korrekt info. Jag bryr mig inte om att det kommer bli stort. Det var tydligen menningen att jag skulle va modell i morgon, sova på hotell inatt, inträde till vip avdelningen där kändisarna är och bli fotad av all press samt intervjuer med några tidningar för märket jag modellar för. Det hade jag ingen anning om??!? För jag har inte fått någon info. Dålig stil. Jag visste inte ens att jag skulle sova över på hotell. Jag kännet mig besviken & min magkänsla säger tilö mig att jag borde stanna hemma. Det är inte värt att bli behandlad som jag blev idag. Jag stod & vänta på folk som inte dök upp. Ingen info om att jag skulle sova över så hade inga kläder ens? De erbjöd sig ingen kompensation för allt missförstånd så därför tänker jag inte åka... Istället ska jag gå på bio. Har förresten haft en rolig dag med min vän marie. Just nu är jag på starbucks som ni kan se. Hejdååå. Photobucket Pictures, Images and Photos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback