Oroligheterna i London

Jag måste vara helt efter tills igår kväll. Jag gick till Canary wharf till shoppingcentret för att lämna tillbaka alla filmer jag lånat i biblioteket. När jag kom dit stod det en lapp " stängt tidigare idag på grund av säkerhet". Så jag ringde till steven & klagade lite & han sa att jag var tvungen att ta första bästa buss hem för folk har blivit rånade i canary wharf. 3 av hans vänner hade blivit rånade. Det är svarta gäng som springer runt och slår sönder butiker & rånar människor för att protestera. Hur kan man göra så? Det måste vara människor med inget hopp. Inatt & idag så har man hört poliser och sirener överallt. Jag blev också ögonvittne imorse från balkongen när polisen tog fast droghandlare. Det är väldigt oroligt i london just nu. Om alla stannar inne så vinner dom så jag tänker fortsätta enligt mina planer men jag kommer vara extra försiktig. Kommer ta buss,tunnelbana & hålla mig på de stora gatorna.
16 000 poliser jobbar stenhårt just nu runtom de drabbade ställerna. Nu ska jag börja förbereda mig & dra vidare till barskolan. Bye bye <3
Bilden är tagen någon dag efter olyckan så min läpp är ganska svullen där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback