Massor på GGGGGG

Hey. Sorry att jag inte uppdaterat på 2 dagar. Både i måndags & tisdags så har jag jobbat med en reklamfilm. Man träffar så sjukt många roliga sociala människor när man är ute & jobbar. Varje gång träffar jag nya vänner & nya kontakter. Under dom här två veckorna så har jag träffat massor av människor som ger inspiration i mitt liv & därför håller jag på och startar upp mitt egna just nu. Tänker inte berätta så mycket om det förens jag börjar sälja mina produkter. Har i alla fall jobbat stenhårt kan jag säga och kommer förmodligen göra en order idag eller imorgon. ååå jag är så supertaggad. Massor av människor är redan intresserade av att köpa produkterna av mig. Jag kommer ha det som mitt egna lilla hobbyföretag. Hur som helst så kanske ni vill veta hur det har gått med reklamfilmen? Det har gått jätte bra. Vi har spelat in cirka 10 olika scener & jag är med i varje scen så man kommer defenetivt se mig i reklamfilmen. Har vart scener alltifrån när vi har dansat, ätit middag, druckit champange, minglat m.m. Allt utspelar sig kring julafton. Reklamfilmen är för att locka människor runtom jul & beställa julmiddag, vip bord m.m. Denna reklamfilm kommer att visas runtom hela london på olika barer/nattklubbar. Tack alla underbara människor jag jobbat med. Jag älskar verkligen att vara framför kameran. Jag lever mig in i allt. Om dom säger gör så gör si så gör jag det. Fick massa komplimanger av folk jag inte känner så det är skit kul! Jag ska på audition för en huvudroll nästa måndag!! Är nervös  men det kommer gå bra känner jag. Är värsta hypad över allt som händer i mitt liv. På tisdag börjar jag barskolan & därefter börjar jag jobba extra i barer. Imorgon har jag en photo shoot att göra för ett företag. Massor av roligt händer. Över helheten är min plan att jobba extra på någon bar cirka 3 gånger i veckan och vid sidan av försöka få erfarenhet inom skådespeleri & ha en liten inkomst från mitt egna företag som jag startar nu. Nu ska jag springa iväg till Canary wharf och äta middag med en vän. Pussheeeej och förresten jag har ett inlägg jag vill skriva om. Jag vill höra folks tankar & tycken. En liten debatt. Det handlar om tjejer. Okej pussheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback