Lovely day with lovely people!

Hey, idag har jag vart promotion model för V festival. Fotograferingen skedde hos huvudsponsorn  Virgin Media:s huvudkontor. För er svenska läsare som inte vet viilket företag det är så kan jag berätta att Virgin media är bland de största företaget när det gäller hemtelefoni,mobil, bredband & tv kanaler i hela England. Träffade på projektledarna & massa andra roliga personer. Fotografen som tog kort är Matt crossick som fotat  Angelina Jolie, Cheryl Cole, Kirsten Dunst, Emma Watson & många fler stora stjärnor. Kan tyvärr inte lägga upp några bilder från fotograferingen innan v festival då jag skrivit kontrakt. Jag har hur som helst träffat på nya människor & fått allas visitkort för framtida sammarbete. Jag är nöööjd över dagen. Bilderna kommer visas i VIP tältet på V festival. Publik har tyvärr inte tillräde där utan det är endast personliga inbjudningar & kändisar.
Såhär ser jag ut idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback