Jordgubbsmilshake

Jag börjar min bartender utbildning den 23 aug. Jag blev antagen & allt verkar super. Jag skickas sedan ut till någom bar/nattklubb i närheten av picadilly cirkus alltså west end. Wow är super taggad att ha ett extra jobb speciellt eftersom jag sparar till en 3 veckors thailands resa i vinter. Barskolan är i det vita huset till vänster i mitt tidigare inlägg. Imorgon har jag ett jobb att göra tidigt på morgonen. Berättar mer sedan efter jag druckit min underbara jordgubbs milkshake. Att äta jordgubbar är väldigt bra för tjejer/kvinnor i och med att det innehåller mycket järn. När vi tjejer har mens förlorar vi mycket järn och har man inte tillräckligt med järn i kroppen så kännet man sig trött,det svartnar för ögonen när man tränar eller när man reser sig upp, svårt att koncentrera sig m.m. Så järn är jätte viktigt! Finns även mycket järn i broccoli. Photobucket Pictures, Images and Photos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback