Hungrig som en bjööörn

Hejsan! Nu ska jag ta bussen till canaary wharf. (brukar annars gå det tar 10 min ) Men i och med oroligheterna väljer jag bussen. Sedan ska jag äta lunch någonstans är så hungrig & vill inte gå till ASDA(matcentrum) i och med oroligheterna... Så det får bli lunch på ett cafe. Därefter blir det tunnelbana till green park för byte till picadilly line som tar mig till barskolan. Tunnelbanan kanske verkar krånglig i london men det är väldigt simpel. Jag tror det finns cirka 14 olika banor/linjer. Varje linje är kallat något. Jag tar tunnelbanan jubilee line( grå). 
Såhär ser jag ut just nu med min sov t-shirt på :P

Kommentarer
maria

Riktigt kul att följa din blogg nu när du uppdaterar mera med bra text och fina bilder! :)

2011-08-10 @ 19:40:07
Caroline Karlsson

Åhh tack så mycket :) x

2011-08-11 @ 10:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback