Foundation

Idag kl 17.00 börjar jag jobba som bartender på bar/klubb/resturangen, Foundation, som ligger i covent garden (west end) Det är en bar med funky style. Tänkte visa er några få av många bilder. Besök även deras hemsida för att få mer info http://www.foundation-bar.co.uk/
Jag är jätte taggad!! Deras drinkar är unika jämfört med många andra klubbar. Dem har tex godis, glitter,frukter,gurkor i drinkarna. Drinkarna serveras i stora Te glas,syltburkar. Har pluggat drinkar hela helgen & kommer att plugga stenhårt hela veckan. Innan jag börjar jobba så ska jag gå på bio och se One day. I förrgår såg vi Final destination 5. Jäklaaar vad bra den va. Filmen är vidrig i 3D. Känns som att man får glasbitar i ansiktet kastat mot sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback