Ett litet god natt inlägg från london

God natt! Idag har det varit sol & regn till och från här i east london. Idag har jag eller vi investerat i något super bra nämligen unlimited acess to cinema för ett helt år!!! Vi kan gå på bio hur mycket vi vill. Så idag såg vi(minns inte riktigt vad filmen hette men jag tror den hette) horrible bosses. Just nu är det massa bra filmen på bio så kommer nog hänga dät några gånger denna vecka. Jag älskar bio hehee. Imorgon ska jag upp till oxford street & köpa mineral smink är nämligen i akut behov av något bra för min hy. Ska även till doktorn för att få intyg för dom ärr jag fick när jag ramlade med cykeln. Min läpp har förstörts för alltid. Min högra läpp blev aldrig återhämtad efter olyckan. Har ett litet ärr i ansiktet. Ett stort samt ett litet ärr på mitt lår. Därefter behöver jag skicka alla papper till försäkringskassan. Det är tråkigt att få ärr för livet men sånt händer. God natt. Photobucket Pictures, Images and PhotosPhotobucket Pictures, Images and Photos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback