Update from work.

Hejsan. Uppdaterar lite snabbt från jobbet. Idag gjorde jag spraytan och akrylnaglar på en salong. Vart skit bra. Jag ser brun och fin ut. Det ser naturligt ut och ej fake. Hade egentligen bokat tid igår men jag försov mig för första gången i England så missade tiden helt.  Idag är det Nathalies näst sista dag i Bournemoth så vi tänkte dra ut och festa lite. Är egentligen inte så taggad men Natha bjuder på vin så whatever. Imorgon drar jag och natha till London och stannar över helgen. WIOOO :D Love london. Idag fick jag ett jobberbjudande på Gran canaria... Shiit jag är kluven. Jag vill, men ändå inte. Ska kolla upp vad för arbetsysslor det kommer innebära, lön osv. Men ändå älskar jag England så vill inte flytta men Gran canaria är en stor chans ändå? Svårt. Ska prata med företaget mer och sedan får mitt hjärta besluta. Om jag stannar i England så kommer jag och Nathalie flytta till London i mitten av Juli. För er som inte besökt London ännu. GÖR DET. Ingen stad är som London. Det säger allt. Allt kan hända i london när man minst anar det.... Alltså ni anar inte vad ni går miste om att bara bo i Sverige. Kom igen. Ut och res med er. Se världen. Den är fantastisk. Jag har nog aldrig vart gladare. lyckligare på länge. Jag mår så bra. Jag älskar livet. Är så glad att jag flyttade till England det har gett mig så många möjligheter. Har träffat så underbara människor.
 
Jag och mina underbara roliga vän Antonio :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback