The girl without face

Jag tycker denna bild är ganska cool på mig. Idag ringde jag och bokade  emergency tid hos min läkare då jag känt att jag har urinvägsinfektion. Har vaknat 2 nätter i rad med smärta och inte kunnat sova något vilket har bidragit med ständig huvudvärk  2 dagar i sträck. Gjorde kiss test och mycket riktigt så hade jag urinvägsinfektion. Har precis vart och hämtat ut medicin på apoteket.  I'm off  work tomorow which means I'm going to lay on beach all day long. weeey. Hoppas det blir fint väder men det tror jag. På lördag är jag bjuden till andrea (min österikiska vän) till hennes 20 års dag! Steven kommer förresten & hälsar på från tors-sön. Så det blir en fullspäckad rolig helg som väntar. Även glad för min vän Nathalies skull som har börjat på sitt nya jobb och gör redan jätte bra ifrån sig= mycket pengar= london here we come!!!  Nu ska jag lägga mig & vila och kolla på lite filmer jag laddat ner olagligt:)
x x x

Kommentarer
natha

tack gumman! ja e så sjukt taggad så du fattar inte!ska bli så sjukt kul:D!!!miss u honey! x x

2011-04-21 @ 22:50:55
Josefine

Rayban solglasögon till salu. Svarta Wayfarer. HELT NYA med alla tags kvar. Nypris ca 1499:- jag säljer mina för 550 (frakt inkluderad i priset) FÖRST TILL KVARN... Kolla här: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-svarta-rayban-wayfarer-rb2140.html

2011-04-21 @ 23:47:43
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback