My weekend.

Hej jag är inte död. Har bara haft fullt upp i helgen. Den har vart awsome. Har haft london besök över helgen. I fredags var vi ute och ut på en spansk resturang med jobbet. Var lite som avskedmidag då Anna & Waldemar slutat. Sedan gick vi till 1812 och drack vin och avslutade kvällen på Aruba. I lördags  tog jag & steven det lugnt. Kollade på The only way is essex. Det är en reality serie och åt massa godsaker. Idag har vi ätit på resturang precis vid stranden,shoppat & spelat minigolf. Jag vann såklart. Steven var så säker på att han skulle vinna men jag vann med 3 poäng. Nu sitter jag här och väntar på Nathalie som kommer hem från London ikväll. Jag & Natha ska boka biljetter till London. Vi ska dit på fredag & stanna över helgen can't wait. Jag är så glad att jag tog chansen att flytta till England. Hade aldrig mött de människor jag lärt känna annars. Här slänger jag upp lite bilder.

Mina underbara arbetskollegor.
Bilderna blir underbara med min min nya HTC desire HD. Fick den telefonen i fredags av jobbet. Vi åt på Harvester som ligger precis vid stranden. Jag njöööt.
steven live. Hans golfboll studsa i vattnet som man kan se på bilden och upp på banan. riktig tuuur.
Sweden vs England. sweden vann såååklart på minigolfen. Båda är väldigt tävlingsinriktade.
Min nya parfym jag fick av steven.lööööve it. gillar inte att ta emot saker egentligen men men.
Dagens outfit. allt är nytt köptes förra helgen när jag var på stan med antonio & rikard.
Mina fina armband :) Har även köpt ett par nya skooor. Nu väntar jag på natha så ska vi boka london på fredag. Jag älskar verkligen london det är så stort. En helt underbar stad. Synd att det är så dyrt. Att bo i en 1a kostar typ 10 000 svenska kronor minst i månaden.

Kommentarer
Anonym

Var är armabanden ifrån?

2011-04-05 @ 22:26:13
Caroline Karlsson

Hej

Armbanden är ifrån River Island.

2011-04-05 @ 23:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback