Livsnjutare

Livsnjutare
Om man väl har vart i London så är man fast. Där ser man saker man vanligtvis inte ser. Allt kan hända i London. Därför ser jag så positivt på att flytta till London. En av mina intressen som jag skulle vilja testa att arbeta inom skulle däremot inte kalla det " dröm" är att jobba i en klädbutik för skojs skull. Så jag ska go for it. Cirka i juli är det bestämt att jag ska flytta dit med min kära vän  Nathalie. Jag söka jobb på plats. Jag tänker söka bland de vanliga butikerna. Skaffa mig erfarenhet och jobba mig uppåt. Det är det som är kul med London. Du kan gå långt med rätt inställning. Dessutom kan man ha tur att träffa rätt människor som kan hjälpa en på vägen. Man ska aldrig vara rädd för att fråga och ta för sig. Jag är verkligen tacksam att jag skaffat mig en så fin vän som Steven som har gett mig möjligheten att jag & natha fått hälsat på honom i London. Vi är som dag & natt. Det blir många skratt varje gång vi ses. Det är det jag säger.  Varje steg man tar leder till något annat. Om jag inte hade flyttat till Bournemouth så hade jag inte blivit så självständig jag är idag, aldrig mött de människor jag lärt känna idag. Hade jag aldrig lärt känna dom hade jag aldrig mått så bra som jag gör, hade aldrig fått en annan  syn på livet & jag hade aldrig haft planer på att flytta till London. Det är verkligen ett motto jag lever för" varje steg leder till något annat". Njut för dagen imorgon kan va din sista. Jag är en livsnjutare. En riktig sådan..
Om man väl har vart i London så är man fast. Där ser man saker man vanligtvis inte ser. Allt kan hända i London. Därför ser jag så positivt på att flytta till London. En av mina intressen som jag skulle vilja testa att arbeta inom skulle däremot inte kalla det " dröm" är att jobba i en klädbutik för skojs skull. Så jag ska go for it. Cirka i juli är det bestämt att jag ska flytta dit med min kära vän  Nathalie. Jag söka jobb på plats. Jag tänker söka bland de vanliga butikerna. Skaffa mig erfarenhet och jobba mig uppåt. Det är det som är kul med London. Du kan gå långt med rätt inställning. Dessutom kan man ha tur att träffa rätt människor som kan hjälpa en på vägen. Man ska aldrig vara rädd för att fråga och ta för sig. Jag är verkligen tacksam att jag skaffat mig en så fin vän som Steven som har gett mig möjligheten att jag & natha fått hälsat på honom i London. Vi är som dag & natt. Det blir många skratt varje gång vi ses. Det är det jag säger.  Varje steg man tar leder till något annat. Om jag inte hade flyttat till Bournemouth så hade jag inte blivit så självständig jag är idag, aldrig mött de människor jag lärt känna idag. Hade jag aldrig lärt känna dom hade jag aldrig mått så bra som jag gör, hade aldrig fått en annan  syn på livet & jag hade aldrig haft planer på att flytta till London. Det är verkligen ett motto jag lever för" varje steg leder till något annat". Njut för dagen imorgon kan va din sista. Jag är en livsnjutare. En riktig sådan..
x x x

Kommentarer
Gabriella

Coolt. En kompis flyttade till London förra året. Stormtrivs tydligen och hittade bra jobb relativt omgående.

2011-04-20 @ 12:09:53
URL: http://magasinering-huddinge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback