Live a long happy life.

I'm so excited. Dagarna bara ramlar förbi. Snart är det maj och om 13 dagar befinner jag mig I Sweden. Ska bli kul att leva svenne liv för några dagar. Göra riktigt svenska saker såsom ha filmkvällar fullladdat med massa smaskigheter så som pizza,godis,cola m.m. Gå på stan och äta kycklingrulle på La baguettee, träffa Erica och skratta massor, någon utekväll med mina tjejer. I slutet på Maj blir det att börja “ planera” ja ni hörde rätt. Att planera inför London. Jag som aldrig planerar men känner att det behövs. Tänkte åka till Sverige I början på Juli och hälsa på I 2 veckor och sen tar jag och natha flyget tillsammans till London och flyttar in någonstans. Det visar sig. Vi har redan kanske ett alternativ på G så hoppas att det blir så. Ifall det blir så såååå kommer vi bli överlyckliga.Jag ska snart sätta igång och skriva ett bra engelsk CV som jag kan lämna till massa klädbutiker I London. Nervöst kommer det bli men det ska nog gå bra. Fixa visitkort som jag kan ge till människor man stöter på I London för framtida arbete. Kolla vad fint skrivet jag fick idag av steven: “You are talented and wise, and when you smile, the people around you smile too. You have a special energy, that’s why I love to be around you”
Jag blir så inspirerad av människor. De får mig att må bra. Ingenting är omöjligt eller försent. Jag skulle tycka att det va skit kul att arbeta som reklam modell så det ska jag testa på I london eller försöka I alla fall. Blir man riktigt duktig och har många kontakter så kan man gå långt. Jag älskar ju att resa så det vore det perfekta jobbet för mig. Jag är så taggad. Ni ska bara veta.... Både jag och Natha pratar om London varje dag och är övertaggade.

x x x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback