Fighter

Igår började jag med att äta nyttigt & motionera minst 1 h per dag. Jag är trött på att jag stoppar i mig dåliga saker. Dessutom vill jag bli vältränad så jag kan få jobb! Så nu ska jag bli av med kaggen:') Igår åt jag 2 äggmackor till frukost, bönsallad till lunch, lite frukt senare på dagen & yougurt med musli tilll kvällsmat. Jag & Antionio gick igår hem från jobbet. Det tog oss cirka 1 h. Jag tänkte gå till jobbet idag & sedan gå hem så det blir 2 h motion idag.
Jag igår. Igår bokade jag bussbiljetter till & från flyget eftersom jag åker om 1 vecka och 2 dagar till Sverige. Plus att jag ska till London nu över helgen. Ska bli kul. Jag gillar verkligen London som jag tjatat om 10000 gånger men men. En av min gamla klasskompis ska dit över helgen så det kanske blir att man träffas och säger hej.
x x x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback